CUDEŃKO NA DOBRY WEEKEND! PONOWNIE!

Film umieszczam jeszcze raz po starsza wersja została usunięta :)



Prawda, że boskie! Dla poprawy humory i jeszcze większego czytelniczego zacięcia! :)

Opis projektu:

"Czytaj! Zobacz więcej" to wspólny projekt Bibliocreatio i Biblioteki UW. Film z udziałem pisarzy, artystów, ludzi kultury i sztuki zrealizowało MyWorks Studio.
„Czytaj! Zobacz więcej" -- to kampania społeczna, której celem jest zmiana wizerunku książki. Czytanie to przyjemność i dobra zabawa, co w przewrotny sposób, żonglując stereotypami na skraju absurdu, pokazują zaangażowani w akcję pisarze, dziennikarze i artyści. Polacy podobno nie czytają, ale spróbujmy im tego zabronić!

Komentarze

  1. Cudeńko! Zgadzam się i podpisuję pod tym apelem nogami i rękami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulo - ależ mi się ten filmik spodobał :)
      Rewelacja :)

      Serdeczne pozdrowienia na weekend! :)

      Usuń
    2. Mnie też! Oglądałam już kilka razy i za każdym tak samo mnie bawi:) Również miłego weekendu życzę:D I pamiętaj: NIE czytaj!

      Usuń
    3. Paula -
      to będzie bardzo trudne ;)

      Serdeczności :0

      Usuń
  2. Nie miałem zamiaru

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem wiem, mam nie czytać:), ale i tak bardzo mi się podobał filmik.
    Przed każdym, mówię każdym odmóżdżającym serialem (a prawie wszystkie się kwalifikują),owe dziełko powinno być emitowane, a jego obejrzenie obowiązkowe:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane doe -
      przed serialem, albo jako przekaz podprogowy w trakcie :)

      ale nie czytać się nie da. Zasadniczo :)

      serdeczności :)

      Usuń
  4. Osobiście wątpię w skuteczność wszelkich społecznych akcji mających zachęcić do czytania. Na to ma wpływ środowisko, w którym żyjemy i serialowe gwiazdy drugiego planu nic tu nie zmienią. Może Ci celebryci powinni wypowiadać się w mediach na temat swoich ulubionych książek? Może tak prędzej zainteresują swoich fanów...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona po stronie -
      ja również wątpię. To jest przekonywanie przekonanych. No i najpewniej zachwycą się tą reklamówką mole książkowe - jak ja! Dla mnie pomysł rewelacja :)
      Jako bibliotekarka zauważam jednak zależność - dobry serial jak na przykład "Gra o tron" o wzrost czytelnictwa - od czasu premiery na książkę Martina wzrósł popyt na tyle, że musiałam zrobić listę kolejkową. A jednak tv ma moc ;)

      Serdeczności :)

      Usuń
  5. No, może to by poskutkowało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joly_fh -
      a może się uda. A sam pomysł świetny :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  6. ŚWIETNE, ŚWIETNE I JESZCZE RAZ ŚWIETNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia Orzech -
      bez dwóch zdań. Jestem zachwycona :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  7. Świetny filmik :) A jak po nim chce się czytać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rr-odkowa -

      zdecydowanie. Zaraz ponownie zasiądę do lektury :)

      Dobrego, nad wyraz czytelniczego weekendu :)

      Usuń
  8. właśnie to wyczaiłam. REWELACJA! :) Chciałam u siebie wrzucić na 23.04. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mag -
      ja już nie mogłam się powstrzymać :)
      Wymiata :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  9. Dziękuję za filmik, bardzo pozytywny i pomysłowy. Dobrze, że celebryci myślą nie tylko o materialnych aspektach życia, ale łączą się w bardzo kulturalnym i szczytnym celu. Brawo!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieguska -
      mnie również się bardzo, bardzo podoba :)
      Cieszy tym bardziej, że to polska akcja.

      Serdeczności na weekend! Wiele dobrych lektur :)

      Usuń
  10. Widziałam to już i bardzo mi się spodobało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kadzia -
      jest naprawdę świetny! Znakomicie poprawił mi humor :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  11. Pisałam już u Schatech- ciekawy i z humorem zrobiony filmik, ale przemówi jedynie do tych, którzy czytają i to czytają sporo. Jakoś nie wierzę, aby literaccy abstynenci po nim zaczęli czytac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciamal -
      zgadzam się - troszkę takie przekonywanie przekonanych :)
      ale mole książkowe są zachwycone i to mnie bardzo, bardzo cieszy :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  12. Akcja świetna, dobrze zgrane i nagrane. :) Seweryn powalający, jak zawsze ;) Oto problem XXI w. wmawia się ludziom, że "inteligencja" to obciach i boli, lepiej pójść na piwo, posłuchać hip hopu czy techno i siusiać w śliweczki z ipodem w łapie. Tymczasem... Od dawna nie było takich tłumów w bibliotekach w mojej okolicy, różnego rodzaju akcji, nie warto słuchać jakichkolwiek medialnych - chodzi mi o telewizję - haseł, że czytelnictwo w naszym kraju spada. Ja z całą odpowiedzialnością mogę powiedzieć, rośnie z roku na rok, ba, stało się wręcz trendy i to jest to! A reklama/akcja, raz jeszcze - genialna. :))

    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbara Silver -
      zgadzam się - coraz więcej osób czyta. Przynajmniej odnoszę takie wrażenie bo liczbie osób odwiedzających moja bibliotekę. Jestem także dobrej myśli, że duch w narodzie nie ginie :)

      A film, w rzeczy samej, genialny! :)

      Usuń
  13. Dobrze, że zdążyłam obejrzeć, zanim usunęli. Chwilowo? Bo o co chodzi? Może to była przedpremiera i puszczą go właśnie 23 kwietnia. Ale to już nie ten styl działania, co reklamowany w filmiku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaryszku -
      można go ponownie już u mnie zobaczyć :) Dziwna sprawa z tym znikaniem filmu, gdyż raz się pojawia pod innym adresem a raz rozpływa się w przestrzeni Internetu :) Zabawa w kotka i myszkę?! ;)

      :) :) :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł :) ciekawe, czy poniesie się dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorzowa -
      trzyma kciuki :) A może się uda... ;)

      Serdeczności :)

      Usuń
  15. Fajny pomysł, ale zgadzam się z guciamal (znów;)).
    Jeśli ma to pomóc, to czemu nie? :) Myślę, że z czytelnictwem nie jest tak dramatycznie, jeśli chodzi o kupowanie książek, tu statystyki faktycznie mogą być zbliżone. Ale wiadomo, że statystyka to jedna z nauk, którą najłatwiej manipulować;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluedress -
      ja również się zgadam z Guciamal i jak napisałam w komentarz "to jest troszkę przekonywanie przekonanych" :) Najpewniej tym filmem zachwycą się mole książkowe - mnie porwał! :) Pomysł świetny :)

      Serdeczności na niedziele :)

      Usuń
  16. Doskonałe. Antyreklama najlepszą reklamą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Qba -
    Bez dwóch zdań :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne! Może metoda zakazu będzie bardziej skuteczna :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Też ciekawa jestem czy to coś da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. American Corner Łódź - prawda, prawda :)
      Ja również czekam na rezultaty :)

      Serdeczności :)

      Usuń
  20. Tylko towarzystwo bym dobrał nieco inne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bosy Antek -
      :) To fakt, chociaż to też nie najgorsze...:)

      Serdeczności :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.