Radości!

Dokładnie 4 tygodnie temu przyszedł na świat nasz kochany synek Piotruś. Dżentelmen przywitał ten świat z wagą 4125 g i wzrostem 57 cm. I już jest po lekturze swojej pierwszej książeczki :) Usposobienie ma nad wyraz spokojne, więc pozwala mamie czytać i pisać - uffff....:) I z każdym dniem poznajemy się lepiej i każdy dzień przynosi wiele, wiele radości...

A oto i On:



***

W ostatnim czasie zaistniały również pomniejsze radości:

1. Wyróżnienie za recenzję miesiąca na portalu "Lektury Reportera" za tekst dotyczący książki "Gugara" Andrzeja Dybczaka "Opowieść o ostatnich Ewenkach"
2. Na rynku pojawił się nowy magazyn "Kontynenty" - polecam - ja całość przeczytałam jednym tchem w szpitalu :) (zdecydowanie nie polecam na okres szpitalny książki Aleksijewicz "Czarnobylska modlitwa" - koniecznie zaś w to miejsce - czytadło ze szczęśliwym zakończeniem!)


3. Moje ostatnie muzyczne odkrycie - troszkę pewnie spóźnione, lecz i tak cudowne :)


 

oraz cudeńko Andrusa:



Trzymajcie proszę kciuki! :)

Komentarze

  1. Mały cudny, jak już pisałam wcześniej w prywatnej korespondencji. Spokojna mama, to i spokojny Piotruś :) Chłopak wie, co w życiu najważniejsze. Ciepłe uściski i pozdrowienia dla Mamy i Synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Orchisss - Aniu -
      :) bez dwóch zdań chłopak wie co dobre ;)
      Dziękuję i moc serdeczności :)

      Usuń
  2. Jaki piękny słodziak:). Gratuluję synka i wszystkiego dobrego:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane doe -
      bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  3. Wszystkie Piotrki to fajne chłopaki:)) Uściski i gratulacje:D A nie mówili doświadczeni ludzie, że seria reportaży z Czarnego to nie jest lektura na takie okoliczności przyrody?? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacofany.w.lekturze -
      Dziękuję! :D
      Wiadomo - mądre i oczytane te Piotrki:)
      Racja, racja - należało zabrać coś D. Steel :)
      Następnym razem się poprawię ;)

      Serdeczności :)

      Usuń
    2. Tylko następnym razem to córeczkę:))

      Usuń
    3. Zacofany.w.lekturze -
      ufff...jak na razie sprawa musi poczekać. Zasadniczo :)

      Usuń
    4. Zacofany.w.lekturze -
      :)przynajmniej o 3-4 lata ;) Przynajmniej! :)

      Usuń
    5. 3-4 lata to optymalny odstęp, potem już bywa trudniej:)

      Usuń
    6. Zacofany.w.lekturze -
      zobaczymy, zobaczymy. Jak na razie wrażeń starczy na dziesiątki lat :)

      Usuń
    7. Pogadamy za półtora roku, jak Ci się chłopię usamodzielni:D

      Usuń
  4. no jak pozwala czytać i pisać już teraz to nie jest źle :) gratulacje i niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynadziei -
      dokładnie - zdecydowanie fajny ten Piotrek :)
      Serdeczności :)

      Usuń
  5. Gratulacje. Same powody do radości, choć ten na zdjęciu najmilejszy. Niech się dobrze i zdrowo chowa. No i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guciamal -
      bardzo, bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  6. Wielkie gratulacje, niech rośnie zdrowo!

    PS. Uwielbiam Florence <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futbolowa -
      bardzo dziękuję :)

      Florence wymiata ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  7. Wszystkiego cudownego dla Piotrusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes -
      dziękuję :D

      moc serdeczności :)

      Usuń
  8. Gratulacje! Wielki ten Twój Dżentelmen :) Jeszcze więcej radości życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibliofilka -
      kawał chłopa ;)
      bardzo dziękuję i moc serdeczności :)

      Usuń
  9. Gratulacje, świetny facet oby wam sie zdrowo chował i wcześnie zaczął czytac:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetapzn -
      dzięki wielkie :) na to liczę ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Grzegorzowa -
      dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  11. Cudny jest, gratulacje!!
    Wszystkiego dobrego i dużo sił, jeszcze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książkozaur -
      bardzo dziękuję :) Zdecydowanie ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  12. Oooo, gratuluję! xDD Wspaniałe wiadomości (zwłaszcza, co jasne, pierwsza) xD

    Pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owarinaiyume -
      bardzo, bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  13. Gratulacje :) Przyuczaj do czytania, przyuczaj , niech dołączy do rzeszy moli ;)
    Ale muszę przyznać, że praktycznie na blogu przerwy nie było widać, a część dziewczyn w tym momencie zaczyna znikać z sieci, przytłoczona obowiązkami :) Pogratulować zorganizowania! :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kornwalia -
      wielkie dzięki :) myślę, że ciąży na nim dziedzictwo genów czytelniczych ;)
      Na szczęście Mały to wyjątkowy grzeczny chłopak, więc pozwala na chwile książkowego rozpasania :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  14. Synka gratuluje btw duuuuuuzy! ( mam na mysli głównie wagę) i zyczę żeby nadal pozwalał Ci czytac i pisać, bo nie chce martwić ale na pocżatku to się czesto zmienia:-)

    no i winszuję wyróżnień

    a czy kontynenty to nie jest reaktywacja niezwykle starego magazynu? wychodził jeszcze chyba we wczesnych latach 80, potem nie pamiętam już

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Illu-
      dziękuję :) Faktycznie kawał chłopa :) wiele słyszałam o tych dobrych początkach, ale mam nadzieję, że ten stan się jednak utrzyma :) Już ma prawie 4 tygodnie i zaczął przesypiać noce :)

      Nie słyszałam o wznowieniu, w magazynie też nie znalazłam takiej informacji. Poszukam ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  15. Gratulacje z powodu narodzin Maluszka! Życzę niezliczenie wielu przyjemnych chwil i... książek, które będziesz mogła mu czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limonka-
      bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że zakocha się w książkach :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  16. Gratulacje dla szczęśliwych rodziców! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. American Corner Łódź -

      bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  17. Gratulacje i wszystkiego najlepszego dla Piotrusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koczowniczka -
      bardzo, ale to bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  18. Gratuluję! Czekałam na ten moment :) Uściski - delikatne - dla PiotrusiaPana - nowego czytacza :)
    banita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banita -

      wielkie dziękuję :)

      Piotruś Pan vel. Dżentelmen również ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Agata Adelajda -
      bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  20. No to się teraz zacznie :P Dużo zdrówka i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazyl -
      oj nie strasz, nie strasz :P
      wielkie dzięki :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
    2. Tak, tak, korzystaj póki Dżentelmen mało mobilny, bo potem to co najwyżej audiobooka na słuchawkach w wiecznej pogoni za uciekającym potomkiem:PPP

      Usuń
    3. Zacofany.w.lekturze -
      A może szanowny małżonek pomoże? Dobry z niego gość to i może czasem coś przeczytam i skrobnę :D

      Usuń
    4. Zasadniczo na facetów bym nie liczył:P

      Usuń
    5. Zacofany.w.lekturze -
      oż ty! Ale mój optymizm nadal nie umarł :D

      Usuń
    6. Może masz w domu męża i ojca idealnego - nie przetestujesz, to się nie dowiesz:PP

      Usuń
    7. Zacofany.w.lekturze -
      myślę, ze tak :D Dzień próby nadchodzi dużymi krokami :)

      Usuń
    8. Biedak:) Pozdrów Go serdecznie od steranych ojców wielodzietnych:))

      Usuń
    9. Nie słuchaj zacofanego, mi Mąż pomaga dzielnie! To jak z czytaniem, dobre nawyki trzeba wpajać od początku :)

      Usuń
    10. Zacofany.w.lekturze -
      dobry chłop to wszystko ;)

      Książkozaur -
      :) Bez dwóch zdań (: Ale znając mego szanownego małżonka to pomoże. A jakże! :)

      Usuń
    11. Dziewczyny, trafiły się Wam prawdziwe skarby. Zupełnie jak mojej żonie :DD

      Usuń
    12. zacofany.w.lekturze -
      totalnie mnie rozbroiłeś :D Bez dwóch zdań! :)

      Usuń
    13. No to dobrze:) Dobre samopoczucie u młodych matek to ważna rzecz:P

      Usuń
  21. Wygląda na to, że poziom czytelnictwa nieco wzrósł w Polsce.;) Niech Wam się dobrze wiedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanki.anki -
      :) :) :) i to jak!

      wielkie dzięki i moc serdeczności :)

      Usuń
  22. Serdeczne gratulacje! Piotrusiu rośnij zdrowo!
    A zamiłowanie do książek odziedziczył w genach, co widać na załączonym obrazku ;)
    Wszystkiego dobrego dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga -
      bardzo dziękuję :)

      mam nadzieję, że tak :D

      moc serdeczności :)

      Usuń
  23. Gratuluję serdecznie, niech rośnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grendella -
      wielkie dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  24. Gratuluję takiego skarbu w rodzinie! :) i niech szczęście i zdrowie Was nie opuszcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pandorcia -
    bardzo, bardzo dziękuję :)

    moc serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ha! Miałam właśnie wysłać maila z zapytaniem o synka, o którym się wcześniej zgadałyśmy w komentarzach, ale mnie uprzedziłaś :))) Super chłopak i jaki duuuży! Niech się zdrowo chowa! Książeczki na pewno będzie lubił :)
    Z mojego krótkiego doświadczenia muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem Twojego zorganizowania, bo dziecko w tym wieku rzeczywiście głownie śpi (no i w niektórych wypadkach czyta ;))), ale ja byłam tak skonana w pierwszych tygodniach, że marzyłam głównie o spaniu i z regularnym prowadzeniem bloga na pewno nie dałabym rady :)
    Piotruś niedługo będzie obchodził pierwsze w swoim życiu imieninki, więc pozwolę sobie już z góry złożyć mu życzenia zdrówka i radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaya -
      mam nadzieje, ze wkrótce stanie się prawdziwym czytelniczym Molem :)

      Jak na razie wszystko kosztem snu. Chociaż muszę przyznać, że nigdy nie byłam super śpiochem, więc może teraz mnie to ratuje :)Pisanie i czytanie traktuję troszkę jako odskocznie - urywam chwilę - i na szczęście potrafię skupić się zawsze i wszędzie (efekt dzielenia pokoju z siostrą a potem życie w akademiku):) Ale jest trudno, ale i też pięknie :)

      Piotruś dziękuję za życzenia :)

      wiele serdeczności :)

      Usuń
  27. Monia, GRATULACJE!
    A tak się zastanawiałam, pamiętając wspomniany gdzieś termin... A Ty nas przetrzymałaś o 4 tygodnie (podstęp!).
    Imię wybrałaś zgodnie z poznańską tradycją. Trafne. No i imieniny będzie miał niebawem.:) To chyba jakaś książeczka do dziecięcego księgozbioru? Czy raczej frymuśne śpiochy? Całusy!
    (Boże, ile On ma cioć-blogerek i wujków-blogerów!);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaryszku - Ren -
      bardzo dziękuję :)

      Poznańskie - faktycznie, chociaż bardziej kierowałam się znaczeniem "opoka, skała" - chciałam, żeby to imię dało mu siłę i pewność siebie tj. dobry start :)

      Raczej imieninowo pójdziemy w książeczki - dobre nawyki należy kształtować od początku ;)

      Z taką ilością krewnych chłopak na pewno nie zginie :)

      moc uścisków :)

      Usuń
  28. Widzę, że muszę zainteresować się magazynem Kontynenty ;) Gratuluję synka ;)
    Zapraszam na mojego bloga - jest nowy, dlatego będę wdzięczna za komenarze i wskazówki ;)
    http://papierowa-laka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łaciata - dziękuję i życzę powodzenia z blogiem :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  29. Gratuluję wspaniałego synka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kitty -
      bardzo dziękuję :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  30. Gratuluję synka - widać, że to chłopak na schwał! :-) Dużo zdrówka i radości na co dzień!

    OdpowiedzUsuń
  31. Eireann -
    bardzo, bardzo dziękuję :) Faktycznie chłopak jak malowanie ;)

    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje! Śliczne Maleństwo. Wyrośnie z niego zapewne dorodny Mól Książkowy ;)
    Dzięki za informację o Kontynentach, muszę to obczaić, bo się ciekawie zapowiada.
    Aleksijewicz- właśnie jestem po lekturze. I w sumie bardzo mocno mi ten styl przypomina styl Tochamana- w tym sensie, ze każde zdanie niesie ze sobą zbyt duży ładunek emocjonalny. Powoli to czytałam i nie dawałam rady, ale uważam,że książka, mimo całego tragizmu, jest rewelacyjna.
    A Florence...też niedawno odkryłam i zapałałam miłością krystaliczną
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mag -
      bardzo dziękuję :)

      "Kontynenty" świetne - szczególnie polecam tekst Hugo-Badera.

      Również uważam, że "Czarnobylska modlitwa" jest świetna. Faktycznie styl bardzo tochmanowski - prosty i do granic obiektywny, silnie emocjonalny. Bardzo dobra i wyjątkowa rzecz. Jak dla mnie najlepszy reportaż tego roku.

      Florence wymiata. Zasadniczo. Serdeczności :)

      wiele serdeczności :)

      Usuń
  33. Buziaki dla Piotrusia - niech rośnie zdrowy!:)

    "Kontynenty" i mnie przypadły do gustu, brakowało mi takiego pisma. Chociaż jeszcze całego numeru nie przeczytałam, dawkuję sobie;)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litera -
      bardzo, bardzo dziękuję :)

      A ja już po lekturze całych! Wciągająca rzecz :)

      moc uścisków :)

      Usuń
  34. Kontynenty zakupione :) zasiadam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! :D "Kontynenty" przekartkowałam, ale wydawało mi się, że więcej w nich zdjęć niż tekstów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilithin -
      dziękuję :) tekst są całkiem zacne - naprawdę,naprawdę :P

      serdeczności moc

      Usuń
  36. Ja jak zwykle z opóźnieniem sporym ale równie ciepło ściskam i gratuluję Malucha, niech wam rośnie, zdrowo i radośnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Mrsantares -
    bardzo, bardzo dziękuje :)

    moc słonecznych pozdrowień mimo nachalnego deszczu za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny i uroczy Maluszek, wszystkiego dobrego!
    Trzymam kciuki za dalsze tak dobre i szczere recenzje :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.