wtorek, 4 grudnia 2012

"Archipelag" i Steinbeck


Już jest nowy "ARCHIPELAG" a w nim mój artykuł poświęcony Steinbeckowi.
 "Wyeksploatowany humanitaryzm, czyli (anty)rewolucja według Steinbecka". 

A poza tym rewolucja w wielu odsłonach, wywiad z Joanną Bator, troszkę Kapuścińskiego i wiele innych naprawdę ciekawych tekstów. Gorąco polecam. Dobrej lektury!




PS
Z tekstu jestem dumna tym bardziej, że pisałam go zaraz po urodzeniu Piotra. Gdzieś pomiędzy karmieniem, pieluszką a wizytami położnej.


7 komentarzy:

  1. Czytałam już, zacny tekst!:-) Nowy numer świetny, jak zwykle inspirujący! Ciekawa jestem bardzo nowej formuły, choć za starą będę tęsknić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Book-erka - Izo - dziękuję i kłaniam się w pas :)

      Ja już po lekturze wywiadu z Bator. Ale, że lubi Murakamiego to mnie zaskoczyła kobieta :)

      Usuń
  2. Moje gratulacje:) Postaram się sięgnąć po ten numer:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata -dziękuję, dziękuję :) polecam gorąco :)

      Usuń
  3. Gratulacje! :) Muszę koniecznie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NinaX - dziękuję i polecam lekturze :)

      Usuń
  4. Ja też z wielką chęcią zajrzę. Gdy tylko pojawię się w bibliotece.
    Ośmielę się także zaprosić do siebie: ztekstu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.