Życzenia, ogłoszeń garstka, kilka propozycji na Święta i zacna pieśń na zakończenie

Szanowni Państwo, Moi Drodzy
[źródło]
chciałam złożyć wszystkim najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Prezentów książkowych moc, rozmów o literaturze bez liku - koniecznie przy kominku i z kieliszkiem dobrego trunku w ręce, spokoju i hartu  ducha oraz wyśmienitych recenzji (zarówno tych czytanych jak i pisanych)! I niech wspomogę się Karolem Dickensem (który jak się okazuje, prywatnie był niezłym gagatkiem, ale niech mu będzie, w końcu w tym roku przypada 200 rocznica jego urodzin) i przytoczę ostatni wers "Opowieści wigilijnej""Niech nam Bóg błogosławi, każdemu z nas". Pragnę złożyć życzenia wszystkim tym, którzy odwiedzają mój blog systematycznie, niesystematycznie, okazjonalnie (niepotrzebne skreślić!) a także tym, którzy go nie odwiedzają, lecz w przyszłości będą to czynić, albo wędrują ulicami miast, miasteczek i wsi, nieświadomi faktu istnienia "God save the book". Dziękuję!


K.Dickens

***
Ogłoszenia i świąteczne propozycje

  1. W Święta jest  wiele czasu wolnego (podobno!)  Kiedy więc powie się książce dość, zawsze można zobaczyć film(y): "The 30 Best Christmas Movies Ever".
  2. Albo posłuchać dziś o 21.00 magazynu "Z najwyższej półki" w radiowej Trójce. Dzisiejsza audycja poświęcona będzie najlepszej książce 2012 roku.
  3. Ostatecznie, jak już totalnie nie mamy co z sobą zrobić, to można samodzielnie wyciąć i wykleić szopkę. Szablon pod tym linkiem >>KLIK
  4. Niedługo podsumowanie roku i urodzinowa niespodzianka, gdyż 30 grudnia God save the book kończy 3 lata! :)
***
Czas na zapowiadaną zacną pieśń. Nie mogłam się powstrzymać :) 
Jeszcze raz wszystkiego dobrego!




PS Dla mnie to wyjątkowe Święta. Pierwsze z Synkiem. 
A w tak zwanym międzyczasie lektura "Listów" Ginsberga i Kerouaca.

Komentarze

  1. Zdziwienie na widok pierwszej choinki - bezcenne:) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :)Chociaż obiektem ostatnich fascynacji są miski kota, szczególnie zaś ta zawierająca suchą karmę, ale choinka też jest sprawą niczego sobie. Moc pozdrowień i wszystkiego dobrego na Święta :)

      Usuń
    2. U nas faza kocich misek przeszła bokiem, za to kocia woda służyła już do wszystkiego, z myciem nóg włącznie:)

      Usuń
    3. Z.W.L. - mycie nóg jeszcze przed nami. Pewnie lato będzie bardziej sprzyjać tego typu doznaniom ;)Ale kto wie, kto wie :)

      Usuń
    4. Jakie lato, niech no tylko Piotruś na nogi pewnie stanie:P

      Usuń
    5. Z.W.L - a to jednak naiwna matka jestem ;) Dam znać o progresie w sprawie "kocie miski a Piotruś" :)

      Usuń
    6. Nie naiwna, tylko młoda:) Przy drugim będziesz przebiegła jak nie wiem co:)) A dzieciaki to cwane bestie:P

      Usuń
    7. Z.W.L. - o co to nie! Drugie na boga! ;)
      tak, tak zgadzam się Młoda! :)

      Usuń
    8. Spokojnie, i na drugie przyjdzie pora:P Piotruś nie może tak samopas chodzić, potrzebuje młodszej siostrzyczki, żeby wyrosnąć na odpowiedzialnego młodego człowieka:))

      Usuń
    9. Z.W.L - ależ przy takiej mamie nie ma obaw! ;)moc serdeczności raz jeszcze. Uciekam do rzeczonego Fistaszka :)

      Usuń
    10. Mama, z całym szacunkiem, to nie to samo, co młodsza siostra, której można wkładać robale za kołnierz:)

      Usuń
    11. Z.W. L. - niechaj będzie! :) Młodsza siostra powiadasz? Zobaczymy co da się zrobić :D

      Usuń
    12. Ależ mam siłę przekonywania:))

      Usuń
    13. Z.W.L - to przez te Święta i mój brak asertywności. Ale ostatecznie przekonały mnie te robaki ;)

      Usuń
    14. Nie lubisz robaków? Na wsi się szybko przyzwyczaisz:P

      Usuń
    15. Z.W.L - a robaki można lubić?! :)

      Usuń
    16. Można je tolerować, a to już dużo:)

      Usuń
    17. Z.W.L - zatem dużo czynię, oj dużo! :)

      Usuń
  2. Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :) Dla Ciebie również! Moc serdeczności :)

      Usuń
  3. Radosnych, zdrowych i rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyszekspir - bardzo dziękuję i przesyłam moc pozdrowień :)

      Usuń
  4. Tobie także Wesołych Świąt! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninax - bardzo, bardzo dziękuję :)
      Przesyłam moc pozdrowień i serdeczności :)

      Usuń
  5. Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego w zbliżającym się roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlett - dziękuję po stokroć! :) przesyłam moc serdeczności i pozdrowień :)

      Usuń
  6. Wszystkiego dobrego, moc serdecznych życzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dabarai - dziękuję po stokroć i kłaniam się w pas :) Cudowności raz jeszcze! Wesołych Świąt :)

      Usuń
  7. Monia, i niech się tak stanie! Niech zbłądzą TU nieświadomi frajdy przechodnie, turyści, ludzie z tramwajów i ci, co ulicami pieszo maszerują, kierowcy też, jak najbardziej. Każdy tu znajdzie przyjazne miejsce. Odrobina szczęścia i pasji niech rozpryśnie się kroplą z kropidła nad światem! I aż nie do wiary, że od trzech lat już kropi.

    Kto ma kominek, ten ma (i na odwrót), ale toast jak najbardziej, w każdych okolicznościach, najlepiej wśród zapachów jodły i pomarańczy.
    Radosnych Świąt!
    Pozdrowienia i całus dla Piotrusia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Tamaryszku - Ren - dziękuję za cudowne życzenia :) Oby się spełniły i obym sławy w przyszłym roku zaznała ;) A już tak całkiem serio mam nadzieję, że w przyszłym roku starczy mi sił, pasji, czasu, aby pisać jeszcze. Niedługo wracam do pracy, więc z tym ostatnim elementem może być krucho. Chociaż ja uparta dziewczyna jestem i łatwo nie odpuszczę :) Dziękuję raz jeszcze za cudowne słowa i śle życzenia nie tylko wymurowania/zakupienia kominka (jeśli oczywiście to jest twoim marzeniem), ale także cudowności, radości, naprawdę dobrej lektury w te nadchodzące Święta. Moc pozdrowień. Monia i (raczkujący już) Piotruś :)

      PS Pasji Tamaryszku to ja jednak mam chyba zbyt wiele. No i emocji także. Czyż nie cenniejsza jest recenzja wyważona i stateczna? Popracuję nad tym, oj tak (chociaż chyba deklarowałam się już kiedyś w tej kwestii i nic z tego nie wyszło) :)A z drugiej strony czymże jest recenzja bez wykrzyknień?! :D Ale dziękuję bardzo za słowo eufemizm - pasja!

      Usuń
  8. Pogodnych, rodzinnych świąt:)A Maluch niech się zdrowo chowa:)
    Mam zamiar posłuchać w radiu, jakie 12 książek roku omówi dzisiaj pan Nogaś i goście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nutta - Bardzo dziękuję! Ja również o 21 włączam dziś Trójkę. Bardzo jestem ciekawa typów Nogasia :)

      Moc serdeczności :)

      Usuń
  9. Dobrych Świąt:)) Mojego synka to drugie święta, rok temu mial trzy miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Montgommery - Dziękuję :)

      A to Synek będzie się cieszył z prezentów. Mojemu Piotrusiowi to największą frajdę sprawi na razie pewnie szeleszczący papier :)

      Uściski dla Was i moc serdeczności :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Izusr - bardzo dziękuję :) Dla Ciebie, raz jeszcze moc serdeczności i cudownych lektur :)

      Usuń
  11. Radosnych i pogodnych Świąt w rodzinnym gronie!
    Piosenka piękna, my obecnie słuchamy płyty Buble'a, która też potrafi wyczarować świąteczny nastrój świąteczny :) To nasze trzecie Święta z Synkiem, ale nie mam pewności, czy tym razem choinka przetrwa wzmożone zainteresowanie 2,5-latka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaye - bardzo dziękuję :) U mnie choinka dzielne trwa, ale Mały ostatnio odkrył istnienie kocich misek. Szaleństwo istne :) Ależ Synek będzie się cieszył z prezentów. U mnie Piotruś zadowoli się na razie papierem prezentowym :) Uwielbiam Buble'a. Zapomniałam o jego płycie. Dziękuję za przypomnienie i uściski dla całej rodzinki :) Moc pozdrowień :)

      Usuń
  12. Książkowych świąt i dziękuję za cynk o audycji w trójce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia - dziękuję bardzo i życzę raz jeszcze cudowności :) Bardzo proszę, chociaż na coś się przydałam ;)

      moc pozdrowień :)

      Usuń
  13. Wszystkiego najwspanialszego.
    Teraz już każde Święta z Synkiem będą magiczne, co roku inne, co roku wspaniale:)

    Mój Syn przez dwa lata jadł kocia karmę:), tak więc cierpliwości życzę, atrakcje dopiero nadchodzą. Ł"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imani - bardzo dziękuję! Po stokroć dzięki.
      Zgadzam się bez dwóch zdań. Święta z dzieckiem to już całkiem inna, wspaniała bajka :)

      Dziękuję i czekam z niecierpliwością na atrakcje :)

      Cudowności raz jeszcze, moc pozdrowień i uściski dla całej rodzinki :)

      Usuń
  14. Mariah Carey jak co roku świetna ! Wesołych świąt życzy tommyknocker z Samotni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tommyknocker - bardzo dziękuję :) Mariah rządzi! ;)

      moc pozdrowień :)

      Usuń
  15. Wesołych i szczęśliwych świąt, niech spełnią się Twoje pragnienia i marzenia. Wszystkiego dobrego:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J. - dziękuję bardzo, po stokroć świątecznie dziękuję :) moc pozdrowień i cudowności :)

      Usuń
  16. Wesołych Świąt i wielu prezentów pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlow - bardzo dziękuję :) moc pozdrowień i serdeczności raz jeszcze :)

      Usuń
  17. Pierwsze święta z synkiem, oj... naprawdę wyjątkowo się u Ciebie zapowiada :) Życzę dużo przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzegorzowa - bardzo dziękuję :) Jak na razie choinka cała :)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego- karpia, atmosfery, zdrowia, radości, trunku i jedzonka, książek i spacerów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mag - bardzo bardzo dziękuję :) Szczególnie spacery będą w ten Świąteczny czas sprawą dosyć ważną po całodziennym jedzonku ;)

      moc serdeczności i pozdrowień :)

      Usuń
  19. Życzenia oczywiście odwzajemniam :) i buziaki dla Synka przesyłam. Delektuj się tymi pierwszymi Waszymi wspólnymi Świętami z Maluszkiem, bo to najpiękniejsze chwile, których powtórzyć nie sposób, niestety. Ogłoszenia nader interesujące, przejrzałam z radością, zaś pieśń na zakończenie dość znośna i chyba jedna z ciekawszych z tego bożonarodzeniowego nurtu... Lepszy jest tylko Chris Rea ze swoim nastrojowym "Driving home for Christmas", przynajmniej jak dla mnie :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ines - bardzo dziękuję! A właśnie włączyłam Trójkę a tam Chris Rea! :) Ale cudowny zbieg okoliczności.
      Dziękuję raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. Też oświeżałam sobie dziś Dickensa - telepatia chyba? :) Spokojnych i rodzinnych, i może białych :) Bo u mnie nici ze śniegu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bibliofilko - ja przypomniałam sobie o Dickensie po wczorajszym artykule w "Wysokich Obcasach" i właśnie stąd wiem jaki z niego gagatek i kobieciarz był :)

      Dziękuję bardzo za życzenia. Moc serdeczności i pozdrowień :)

      Usuń
  21. Wesołych Świąt, niech wam Mikołaj przez komin wleci i przyniesie prezenty dla dzieci. I dorosłych. Albo przez okno, jak nie ma komina.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes - komin jest, ba nawet miejsce na kominek! :) Bardzo dziękuję za życzenia i przeszyłam moc pozdrowień i serdeczności :)

      Usuń
  22. Dużo miłości! I książek!! :D
    PS. I proszę wygilgotać świątecznie progeniturę w moim imieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazyl - a dziękuję bardzo! :)
      Progenitura wigilgotana!

      przesyłam także moc serdeczności na Święta i życzę wielu chwil (naprawdę wielu) z książką :)

      Usuń
  23. Radosnych i wspaniałych świąt! A także dużo zdrowia i mnóstwa wspaniałych chwil w nadchodzącym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eireann - bardzo dziękuję :)I jeszcze raz wszystkiego dobrego!

      Moc serdeczności i pozdrowień :)

      Usuń
  24. Wesołych, pięknych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caitri -
      dziękuję, bardzo bardzo! Moc pozdrowień i wielu radosnych chwil w Nowym Roku :)

      Usuń
  25. Ten Dickens to rzeczywiście gagatek był...:-) Ale o zmarłych mówi się albo dobrze, albo wcale ;-) Wszystkiego dobrego, a jako Twoja wierna czytelniczka życzę sobie na święta i kolejny rok wielu Twoich inspirujących recenzji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Book-erka -
      Bardzo bardzo dziękuję za te cudowne słowa! :)
      Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie więcej okazji do spotkań :)

      Mox serdeczności przesyłam :)

      Usuń
  26. Serdecznie dziekuje za zyczenia i zycze Ci zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, szampańskiego Sylwestra oraz wspaniałego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matt -

      bardzo dziękuję i życzę także dobrego nadchodzącego roku. Oby nam dużo świetnych książek wydali ;)

      moc serdeczności :)

      Usuń
  27. Wspaniałych świąt i radości z Synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilithin - bardzo, bardzo dziękuję i przesyłam moc serdeczności i pozdrowień :)

      Usuń
  28. Wszystkiego dobrego, lepszego, najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grendella i Milvanna - dziękuję po stokroć, bardzo dziękuję i przesyłam serdeczności i pozdrowienia :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.