Witaj radosny poniedziałku!



Człowiek tak sobie pisze i pisze, wstaje codziennie o 5.30, potem jedzie do pracy zatłoczonym pociągiem, potem pije błogosławioną pierwszą kawę i pracuje, pracuje, pracuje..., że aż mu zmęczenie oczkami wychodzi i ten sam człowiek "siup" zgłasza się w ostatnim możliwym terminie do konkursu na blog książkowy - eBuka 2013 i niespodziewanie trafia do finałowej 10.
Bardzo się cieszę. Bardzo. Tym bardziej, że jestem raczej kiepska w rywalizacji wszelakiej...

I niech zabrzmi ta radosna pieśń ;)
 



Komentarze

  1. Gratuluję i życzę wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No co mam powiedzieć? Gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, dziś słuchałam tego w radiu i sobie śpiewałam ;) Gratuluję, moja droga!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kornwalio - pierwsza piosenka, która wpadła mi do głowy - samo życie ;)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Monia, bardzo, bardzo serdecznie gratuluję! I trzymam kciuki za podbicie tej pierwszej dziesiątki - która sama w sobie jest już wielkim sukcesem! Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga i życzę mu jak najlepiej!-nie tylko w konkursowych zmaganiach:)
    Pozdrawiam ciepło!mg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattra - bardzo, ale to bardzo dziękuję. Tak się cieszę z wyróżnienia - totalnie się nie spodziewałam. A tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  5. Dołączam się do gratulacji i życzę powodzenia! Konkurentów masz zacnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaye - dziękuję i zgadzam się, że konkurencja mocna, więc raczej szanse marne. Ale radocha pozostaje :)

      Usuń
  6. I ja się przyłączam do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana gratuluję serdecznie! Totalnie zasłużyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję za dobre słowo :) Strasznie mnie ucieszyło to wyróżnienie, tym bardziej że chciałam już zakończyć działalność. Dziękuję raz jeszcze :)

      Usuń
  8. Finałowej dziesiątki, która jest dwunastką :)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnes - fakt 12! :D Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  9. Pięknie, pięknie! Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :) Ja jak zwykle przypomniałam sobie o ebuce, jak już ogłoszono finalistów, ech...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja miałam podobnie, ale w tym roku zdążyłam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.