Nagroda! Będę w (literackim) raju. Dowód

Będę na uroczystej gali wręczenia Literackiej Nagrody Nike. A oto dlaczego (przepraszam za jakość zdjęcia, ale po kliknięci tekst powinien być bardziej czytelny):


Otrzymałam nagrodę za najlepszą opinię o finałowej książce. Zagłosowałam na "Ciemno, prawie noc" Joanny Bator. Że bardzo się cieszę - to zdecydowanie za mało powiedziane! Relacja na blogu z uroczystości w poniedziałek. Tymczasem polecam jutrzejszą (6.10.2013 r.) transmisję w TVP2. Trzymajcie kciuki i do "napisania" niebawem!

(zdjęcie pochodzi z dzisiejszego wydania "GW" tj. 5.10.2013 r. str. 15)

A jak świętować to tylko w doborowym towarzystwie:



Komentarze

  1. Rewelacja!!!! Gratuluję ogromnie i już wyczekuję relacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. UAHA!!! gratulacje!! :))) No proszę , wycieczka Ci się trafiła!!! Ale w ogóle jakie super wyróżnienie! :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mary - dziękuję :) Bardzo się cieszę na wycieczkę, ale zdecydowanie bardziej cieszę się z wyróżnienia :)

      Usuń
  3. Gratulacje!!!! Czekam na relację z niecierpliwością gdyż polskiej telewizji nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę wznieść toastu żołądkową gorzką, ale radośnie wykrzykuję: wielkie gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :) PS Ja również głośno się radowałam :)

      Usuń
  5. Świetnie, gratuluję i życzę miłej zabawy!! Mam nadzieję, że zdasz jakąś relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Właśnie się zabieram za relacje :)

      Usuń
  6. Wielkie gratulacje.
    A książkę chętnie przeczytam kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wieli świat ... proszę, proszę ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monia! No Ty to jesteś! Ale nie jedź do Wałbrzycha. Super! I w dodatku Joanna Bator górą. Po pierwszym zdaniu poznałam. Dobrze, że byłaś na miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamaryszku - ja również poznałam po pierwszym zdaniu! Cieszę się, że Bator, chociaż trzymałam też kciuki za Twardocha. Było rewelacyjnie! Bardzo się cieszę, że mogłam być na miejscu i wszystko mieć pod kontrolą ;)

      Usuń
  9. Tak siedzę grzecznie przed telewizorem jak trusia (nie czytałam żadnej z nominowanych książek) i słucham, potem zaraz ty się pojawiasz, chwila, i Bator wręczają Nike... Nic, tylko czytać.
    Gratulacje!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Dziękuję. Bardzo, ale to bardzo się cieszę, że mogłam znaleźć się w tak doborowym towarzystwie :)

      Usuń
  10. Brawo! A porównanie do żołądkowej gorzkiej - mistrzowskie :D No i przyziemnie - gdzie jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazyl - prawda? :) Oj, jeszcze nie wybrałam miejsca. ale coś fajnego wymyślę. Ważne, że abym mogła dużo czytać - :)

      Usuń
  11. O kurczaki kto to taki! Wspaniale, gratuluję!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.