Targi Książki w Krakowie. Spotkania - fotorelacja z komentarzem

Już w domu. Już po krakowskim książkomaniactwie. A było bardzo emocjonalnie, bardzo żywiołowo, bardzo pracowicie i bardzo wesoło. Mnóstwo spotkań, mnóstwo rozmów o literaturze, rynku wydawniczym etc. A poniżej fotorelacja z komentarzem.

A więc o spotkaniach...Na Targach książki w Krakowie spotkałam Kasię z Mojej Pasieki i Magdę z Kącika z Książkami. Cudowne doświadczenie. Nie mogłyśmy się z dziewczynami nagadać! PS No i prawie zapomniałabym o Janku z Tramwaju nr 4, który odwiedził mnie na stoisku. W ogóle miałam poczucie, że co rusz widzę kogoś znajomego. Wspaniałe wrażenia! Oby częściej! :)



A tu ja w robocie i w obiektywie Tramwaju nr 4:


Spotkałam także całkiem miłych panów:



I miłe panie:



Stasiuk, który za ludźmi nie przepada, nie był ukontentowany imprezą (chyba jako jeden z niewielu) :-]


 A najbardziej to cieszę się z torby:


I mały coming out:



Do zobaczenia za rok!


PS Przepraszam za niewielką ilość słów, ale zmęczenie nie jest moim sprzymierzeńcem. 

Komentarze

  1. To prawda, nie ma końca takich fajnych rozmów :-) To był bardzo pozytywny weekend, a spotkanie z Tobą jednym z fajniejszym akcentów! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo dziękuję! :) Cała przyjemność po mojej stronie. Serdeczności M.

      Usuń
  2. Stasiuk za ludźmi nie przepada, ale chyba lubi kiedy kolejki ustawiają się po jego autograf:) Choć chwilkę zagadać z tymi, dla których się pisze. Choć z drugiej strony, w jednym z wywiadów powiedział, że pisze dla siebie:) Ale i tak go uwielbiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również go uwielbiam! Stasiuk ma wyjątkowy dar, że uwielbia się go tak po prostu, z całym bagażem niedoskonałości! Serdeczności :)

      Usuń
  3. kurde, nie wiem ,czy poszedł ten komentarz...ech...no to już tylko napiszę,że strasznie się cieszę, że się w końcu spotkałyśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mag - ja również! Rozumiem, że teraz widzimy się w Warszawie? ;) Serdeczności.

      Usuń
  4. I kolejna ciekawa relacja zadowolonej z uczestnictwa w targach osoby:) Spotkania z ludźmi mającymi taką samą pasję są zawsze ubogacające i przyjemne. Chyba to nas najbardziej ciągnie na targi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beata - bez dwóch zdań. Nie dla książek, nie dla sławy i pieniędzy, ale dla ludzi jedzie się na targi :) Serdeczności.

      Usuń
  5. Czy ja dobrze myślę - pracujesz teraz w Wydawnictwie Poznańskim? To ta praca, o którą kiedyś pytałam? :)
    Pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - WP i jeszcze Czwarta Strona to miejsce gdzie codziennie chadzam :) Serdeczności.

      Usuń
    2. Świetnie :) Gratulacje, serdeczności :)
      D.

      Usuń
  6. Tu nie trzeba wielu słów. Zdjęcia mówią wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dzięki! Teraz my musimy zrobić Targi w Poznaniu! :) Serdeczności, M.

      Usuń
  7. Słów mało, ale etykieta mówi sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo! Następnym razem obiecuję jednak coś napisać :) Serdeczności :)

      Usuń
  8. Za mało Moniczko, za mało - Ty nam jeszcze nam wszystko wyśpiewasz... :):):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko - oczywiście! Nie śmiem inaczej się zachować. Do zobaczenia w przyszłym tygodniu - mam nadzieję :)

      Usuń
  9. Nie liczy się ilość słów tylko ogrom doświadczeń i emocji.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.