Wyniki konkursu!

[źródło]
Szanowni Państwo, bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie! Wybór zwycięscy był bardzo trudny, dlatego zdecydowałam, że ex aequo po dwie książki wybranego przez siebie tytułu otrzymują:

Izabela Dabrowska za typ nieoczywisty:
Zdecydowanie będzie to książka "Białe Zęby" autorstwa Zadie Smith - poszukiwanie własnej tożsamości i jednocześnie próba asymilacji głównych bohaterów w chaosie kulturowym współczesnego Londynu, tak po krótce można opisać książkę Smith. Historia 3 odmiennych religijnie i kulturowo rodzin, napisana prawdziwym, pozbawionym sentymentu językiem zasługuje na miejsce w kanonie literatury XXI wieku.

oraz  Marta Święch [Lily] za przekonujące uzasadnienie, dlaczego właśnie na długo zapamiętamy „Grę o tron”:
Myślę, że będzie to seria "Pieśni Lodu i Ognia". Zahacza o XX w ale większość części wyszła już w XXI więc chyba mogę o niej tutaj wspomnieć. Myślę, że świat jaki stworzył Martin już jest klasykiem. Ten autor potrafi przyciągnąć do siebie osoby, które nigdy wcześniej po fantasy nie sięgały. Jego fenomen będzie trwał długo. Książki zazwyczaj szybko przemijają ale nie "Gra O Tron" i to nie tylko ze względu na serial. Myślę, że za sto lat, koło nazwiska Tolkiena będzie George R. R. Martin i a niech to jeśli się mylę, to złote płaszcze z Królewskiej Przystani mogą mi ściąć głowę. Kiedyś bym pomyślała, że oszalałam, ale po przeczytaniu tej serii, jako osoba która nigdy nie była fanką tego gatunku, jestem nią oczarowana i wreszcie rozumiem o co jest tyle szumu.

W sprawie nagród bardzo proszę o wiadomość: monika.dluga@gmail.com
Serdeczności! :)

Komentarze

  1. Gratulejszyny zwycięzcom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku wracam po tygodniu z wymiany a tu taka niespodzianka! Całkowicie zapomniałam o tym konkursie, zaglądam na bloga a tu moje nazwisko! Bardzo dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.