piątek, 10 czerwca 2016

Wyniki konkursu

Szanowni Państwo, bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie! Zarówno liczba odpowiedzi, jak i ich jakość przeszły moje najśmielsze oczekiwania! Dlatego postanowiłam, że przyznam jeszcze jedno wyróżnienie :)

I tak:
Magdalena Basseville Lipka otrzymuje:
książkę Karoliny Domagalskiej „Nie przeproszę, że urodziłam. Historie rodzin z in vitro” z autografem + jeden przedpremierowy egzemplarz książki „Punkty zapalne. Dwanaście rozmów o Polsce i świecie” Jerzego Borowczyka i Michała Larka.

a Margot Dolores Courson otrzymuje:
książkę „Droga  816” Michała Książka z autografem + jeden przedpremierowy egzemplarz książki „Punkty zapalne. Dwanaście rozmów o Polsce i świecie” Jerzego Borowczyka i Michała Larka


Wyróżnienie w postaci książki „Punkty zapalne. Dwanaście rozmów o Polsce i świecie” Jerzego Borowczyka i Michała Larka otrzymuje:  Qbuś pożera książki


Gratuluję zwycięzcom i proszę o kontakt: monika.dluga@gmail.com

6 komentarzy:

  1. O, o, o! Ależ mnie zaszczyt kopnął. Cieszę się niezmiernie, że me koślawe poczucie humoru do gustu przypadło. No i cieszę się na książkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) A na maila poproszę adres :) Jakie koślawe? Ja mam identycznie ;)

      Usuń
  2. Wysłałam maila. Jestem dziś najszczęśliwsza na świecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! dziękuję - mail dotarł - książki wyślę w środę jak wrócę z krótkiego urlopu :)

      Usuń
  3. Gratulacje! Niech lektura tych wyjątkowych książek przyniesie niezapomnianych wrażeń, emocji i refleksji! Wierzę, że tak będzie :)

    Aniela

    OdpowiedzUsuń

Bardzo proszę o jawne wypowiedzi. Nie publikuję komentarzy anonimowych.